Hej på er!

Idag är det tisdag vilket innebär att det endast är 4 dagar till jag flyttar. Inte långt kvar nu!
Iallafall, vad gjorde jag igår. Jo jag var i stan en stund och sen träffade jag på André och vi gick hem till hans kompis. Sköna människor måste jag säga! Samma speciella relation till André som alltid och det tycker jag bara är bra. Gillar den killen :)
Idag har jag bara legat hemma och degat tills nu typ. Fixade mig och nu kom mamma hem och lagar mat. Hemmagjord sandwish med kyckling står på menyn idag, mums! När vi har ätit ska jag ut och övningsköra och jag längtar. Åh va kul de ska bli :D
Konstaterade just att Tyson inte gillar pruttslime (stavning), haha han blev helt galen!
Jaja, ni får ha de bra så hörs vi!
Jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0