Modetest för tråkigheten

MODE
Beskriv din stil med 3 ord - Egen, söt, former
Vad innebär mode för dig? - Att tänka på vad man klär sig i, klä sig i det man själv tycker är snyggt, modernt m.m
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? - Gina tricot, hm, accessoarize, tessie m.m
Shoppar du second hand? - det händer om jag hittar något bra
Vilken är din favoritdesigner? - -
Vad är din favorit i sommar? - magtröja, linnen med öppna sidor, shorts m.m
Hur mycket shoppar du för i månaden? - olika
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? - Tjejer/kvinnor shoppar alltid oavsett vad :) right?
Brukar du tröstshoppa? kanske lite ja
Högklackat eller lågklackat? - båda
Vilken är din drömväska? - har redan väskorna som är mina drömväskor :)
Vilket blir ditt nästa köp? - i don´t know
Vilka är dina stilikoner? - har inga för tillfället, klär mig i det jag tycker är snyggt och passar mig. Inspiration från allt och alla!
Favoritplagg just nu? - jumpsuit
Favoritaccessoarer? -
min klocka helt klart! ringar, halsband eller snygga väskor också.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0